Sunday, October 30, 2011

bermasalah untuk gemuk

hmphh saya ni sbnrnya kan , tersangatlah kuat makan . kalau tak percaya , anda boleh tanya kepada ahli keluarga saya . HEHE , walaubagaimanapun saya tetap tidak mengalami apa-apa kesan setelah mengambil makanan yg banyak . haa ini mungkin ada sebab kenapa saya tak boleh jadi gemuk . hmm salah satunya ialah saya selalu tidur lewat malam , pastu bangun pun lewat jugak . jadi , saya tak cukup tidur dan tak mempunyai waktu tidur yang betul . cuba kalau saya tidur awal pada waktu malam dan bangun awal pada waktu pagi , mesti saya boleh jadi gemuk siket dan ada kesanlah jugak kan . HAHA , kalau anda nak tau , saya ni lepas ambik makanan je mesti akan lapar balek selepas satu jam berikutnya . memang macam tula setiap hari kalau nak diikutkan . kesimpulannya , saya kene ubah cara hidup saya ni supaya dapat apa yang saya nak tu :D

No comments:

Post a Comment