Monday, December 19, 2011

bekerja part time


lepas je habis SPM hari tu , saya terus pegi apply kerja part time . saya pegi Empire Gallery , Subang Jaya . lngsung tkde kerja kosong , semua orang tu kata dah penuh , tp ada jugak yg kata tggu diorg call . tp dah tggu seminggu tkde org call lngsung -,- tapi , saya tetap tak berputus asa utk mencari kerja part time tu . hati saya tergerak utk pergi ke Sunway Pyramid pulak . sampai je sana , mmg ramai gila la org . rasa macam tak dpt kerja pun ada gak waktu tu . tp hati ni dgn yakin terus pergi satu butik ni , Nichii namanya . jadi , saya pun pegilah kat kaunter butik tu . pastu tanye ada kerja kosong ke tak , org kat kaunter tu pun pggl la manager dia jumpa saya . manager dia pun apa lagi , soal la saya dan kawan saya sorang tu macam-macam . tp dia mmg baik gila la , sporting pun sporting dia tu . HAHA , akhir sekali kitorg dpt jugak kerja . dia suroh kerja keesokan harinya jugak , mmg sempoi la kan . hmm jadi itu jela pengalaman yg dpt saya ceritakan waktu nak cari kerja part time yg susah nak dpt tu . jadi , skrg saya bekerja part time di butik Nichii , Sunway Pyramid . insyaAllah kerja smpai awal bulan 3 , iaitu sblum dpt results SPM la . btw , sesiapa yg nak jumpa saya tu dtg la butik tu . kitorg bebas kot dalam tu , boleh lepak-lepak n ambik gmbr semua . HEHE , okay la itu je nak cerita . sbnrnya dah dpt kerja tu 15 Disember mula kerja , baru hari ni nak update sbb busy n penat sgt

No comments:

Post a Comment