Friday, November 4, 2011

Hari Graduasi 2011 di sekolah


haa saya nak cerita siket ni , skola saya ada buat Hari Graduasi . acara tu hanya untuk pelajar-pelajar tingkatan 5 jela yg akan menghadapi peperiksaan awam SPM . jadi , skola saya buat Hari Graduasi ni kepada pelajar yg memenuhi syarat dan yg layak sahaja . secara tak langsungnya , saya pun terpilih la untuk menyertai acara tersebut . saya pun rasa terkejut dan bersyukur la sebab dapat menyertai skali , bukan senang tu beb ! HAHA , jadi Hari Graduasi tu berlangsung dengan lancar skali . pada hari tu , saya rasa sangat puas hati dan itulah hari yg paling menggembirakan skali dalam hidup saya . sebab pada waktu tu dapat bergmbr sakan dgn kawan-kawan semua , yg tak rapat pun boleh jadi rapat semua . hmm itu jela yg saya dapat ceritakan suasana waktu Hari Graduasi tersebut ;)

No comments:

Post a Comment